Kolikrát už se Vám ztratila zakázka?
Chvilku se tu se mnou zastavte a pojďme si dnes popovídat o tom, jak řešíte ztracené nebo zapomenuté zakázky od zákazníků. A já Vám prozradím, jak je řešíme my u nás 🙂
Každá firma má svůj způsob, jak mít přehled v interních zakázkách. Ale co ty, které přicházejí od zákazníků? Přiznejme si – na kolik z nich už bylo zapomenuto nebo zůstávaly dlouho nevyřízené?
Jasně, nejsme stroje – zapomínáme, je toho na nás moc, řešíme strasti a slasti v osobních i pracovních životech…. Jsme vlastně úplně stejně lidé, jako naši zákazníci. Mám pro Vás úžasnou informaci: o tomhle se Vaši zákazníci nemusejí nikdy dozvědět.
Systémů, které reagují na podobné situace, je na (i českém) trhu spousta. S výběrem toho nejvhodnějšího přesně pro Vás, na míru, Vám neporadím. Ale prozradím Vám, jaký systém na maskování nežádoucích zaměstnaneckých vlastností používáme my.
Náš parťák Eda
Krom toho, že “náš” Eda zvládá věci jako každý jiný tiketovací systém, nejvíc na něm mám ráda to, že upozornění na každou novou objednávku od zákazníka uvidím přímo u sebe v profilu (pokud tedy objednávka / zakázka patří mně). A přesně – aniž bych ji musela vyplňovat sama. Všechny požadavky si vyplňuje zákazník způsobem, jak to máme i my – do formuláře, který máme umístěný na webových stránkách. A nebo – máme Edu napojený na konkrétní mail, kam když přijde od zákazníka zpráva, vytvoří se mi z ní automaticky ticket do Edy.
Je to prostě fajn v každém směru. Ovládání je opravdu intuitivní, což neposuzuji z pohledu někoho, kdo je dlouholetým uživatelem – s Edou jsem začala pracovat opravdu nedávno a hned jsme se “skamarádili” bez jakéhokoli manuálu. Ikonky i umístění dávají smysl, s kolegy si do Edy zadáváme úkoly, komentujeme… Eda, jak už jsem řekla, je prostě normální spolehlivý tiketovací systém s přidanou hodnotou toho, že se při vývoji myslelo nejen na úkoly, které se řeší uvnitř firmy. Myslelo se i na to neméně důležité, a to úkoly, které přicházejí zvenčí.
Zkuste si Edu sami, úplně zdarma, v plné verzi. Nemusíte zadávat žádné číslo kreditní karty a následně si hlídat datum, abyste mohli zrušit zkušební verzi. Je to opravdu nezávazné, bez placení, ve verzi úplné – takto bude Eda vypadat, když si ho koupíte “navostro”.