Cílem placené technické podpory firmy Eurosat CS je poskytnutí maximálně profesionální pomoci při řešení technických problémů.
Pokud nemáte technickou podporu zaplacenou, můžete si ji zakoupit na e-shopu v sekci Technická podpora. Dny technické podpory dostáváte zdarma při nákupech nad 5000 Kč. Pro více informací kontaktujte svého obchodníka.
Každý všední den od 8:00 do 17:00 jsou naši technici připraveni zodpovědět Vaše dotazy.
Nejčastěji pokládané dotazy na naši technickou podporu jsou na našem e-shopu, v sekci FAQ (Často kladené otázky).
Pro přístup do sekce FAQ na našem e-shopu je nutná ověřená registrace.
V rámci technické podpory CCTV a EZS může dojít ke ztrátě či poškození dat. Před poskytnutím podpory doporučujeme zálohovat všechna důležitá data a
nastavení. Společnost Eurosat CS, spol. s r.o. při poskytování technické podpory neodpovídá za možné poškození či ztrátu dat, software,
konfigurace, anebo ušlý zisk.
Z důvodu zamezení čerpání technické podpory jinou firmou, bývalým zaměstnancem a podobně, je možné si nastavit tzv. kód technické podpory. Tento kód slouží jako heslo pro komunikaci s naším technikem.
Pokud si kód nastavíte, budou operátoři naší technické podpory tento kód vyžadovat. Kód je možné kdykoliv změnit. O změně nezapomeňte informovat Vaše techniky.
Kód technické podpory nastavíte po přihlášení do e-shopu: Můj účet / Společnost / Údaje o společnosti.
Kontakt na technickou podporu (ČR)
Tel. 1: | +420 515 533 337 | |
Tel. 2: | +420 515 901 014 | |
Tel. 3: | +420 515 901 017 | |
Tel. 4: | +420 548 216 981 | |
Elektronické: | Webový formulář | |
Pro odeslání dotazu přes formulář je nutné být na e-shopu přihlášen. |
Kontakt na technickou podporu (SK)
Tel.: | +421 650 822 042 |